Friday 20 March 2020

कोरोना VIBES


File:SARS-CoV-2 without background.png



देख्छु बाटा भरीका
मान्छेहरु,
र डराउँछु।


हरेक विदेशीहरुसँग,
र अपरिचितहरुसँग,
र अनुहारहरुसँग
डराउँछु।


किराना पसल,
जुत्ता पसल,
र मासु पसलको भिड देखि,


हरेक
भिडहरु देखी डराउँछु।
आत्तिन्छु र भाग्छु,
,
मेरै चेतनाले
म त्रसित छु।
मेरै बुझाइले
म चिन्तित छु।


अनि त,
कसैको हाच्छिऊँ देखि डराउँछु।
कसैको खोकी देखि त्रसित छु।
,
डराउँछु,
आफ्नै हाच्छिऊँ देखि पनि आत्तिन्छु,
आफ्नै खोकी देखि पनि तर्सन्छु।
,
आफ्नै प्रिय हातहरूको
स्पर्शहरु देखि डराउँछु।
यी हातहरु
चाहर्छन् नाक,
सुम्सुम्याउँछन् आँखाहरु,
र डराउँछु।


साझा बसका मानिसहरुबाट,
माइक्रो बस र टेम्पोको हुलहरुबाट,
भाग्दै छु।
zombie नै बनुँला भन्ने डरले
हो,
म तेसै तेसै
आत्तिन्छु।
डराइरहेछु र डराउँछु।


कोरोनाले लुटेको इहलिलामा,
इटली र इरान मा झैँ,
युरोपमा झैँ,
आफ्नो देशको पनि जिवनहरू,
नगाँसियोस् भनेर,
म शहर देखि डराउँछु।
म मृत्यु देखि डराउँछु।
म कोरोना देखि डराउँछु।



No comments:

Post a Comment

Procurement Policy In Nepal

Procurement is the process of a company to acquire goods and services. Involving several steps from planning to bidding, negotiations and de...

Popular